torsdag 7 mars 2013

En sån där vidrig bok där mamman dör

Titel: En sån där vidrig bok där mamman dör
Författare: Sonya Sones
Antal sidor: 319
Genre: Spännande
 Sammanfattning: Rubys mamma har precis dött och hon blir tvingad att flytta hem till sin pappa i L.A.  Jag har aldrig träffat min pappa för han och mamma skilde sig innan jag föddes. Men jag vet så mycket som att jag inte vill träffa han även om jag måste... Min moster tog hand om mig för det hade hon lovat mamma. Men nu så kunde hon inte längre så då tyckte hon det  var bättre att jag fick träffa min pappa. Ruby ska börja en ny skola som heterLakewood. Det gillar hon inte hon kommer att sakna sin pojkvän Ray och sin bästa kompis Lizze så mycket. 

Betyg: Denna boken får 4 av 5 stjärnor av mig för att jag tyckte att den var bra men det var lite långtråkig.

Citat: Och den här filmstjärnan är min pappa HUR sjukt är inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar